Bence Güzel

Asude - Pabucum Ajanı 2

5/16/2015



Macera yandığı yerden devam ediyor!

Evet, o ateş hâlâ yanıyor ve kimse söndürmek istemiyor!

Tuna Üstüner'le yaşadığım delidolu, dengesiz, kavgalı, bir o kadar da tutku dolu aşkım bana yepyeni bir hayat bahşetmişti. Öncelik sırasında birinciliği kimseye kaptırmayan bu adamın kollarında, bakışlarının gölgesinde, sahiplenici varlığının esaretinde olmak müthişti. Yeni bir kimliğe sahip olmuş, Deniz Üstüner olmanın lüksüne varmıştım. Kurumsal Kasıntım beni kendi dünyasına almış ve benim dünyama girmişti. Her şey o kadar güzeldi ki, bir hayal gibi…

Ta ki o güne kadar!

Saklanan sırlar çözülüp, gizlenen yalanlar açığa çıkınca, o hayal dünyası da yıkıldı. Ama benim o enkazın altında kalmaya hiç niyetim yoktu. Peki, buz tutan bir kalbi yeniden ısıtabilir miydim? Belki bunu ben yapamazdım, ama kaçınılmaz olarak yeniden bir araya geldiğimizde, Tuna'nın kalbi bu savaşa tek başına girmek zorunda kalacaktı.

Bir yandan yaralı kalplerimizle biz, diğer yandan tatlı ve gizemli bir aşka yelken açan Yasemin ve Mert…

Kazanan aşk mı, ayrılık mı olacak?
Bildiğim tek şey, bu hikâyede herkes yanacak!
(Tanıtım Bülteninden)


Kitap adı: Pabucumun Ajanı
Yazar: Asude
Tür: Günümüz aşk
Sayfa sayısı: 655
Basım yılı: 2014
Yayınevi: Ephesus yayınları
Goodreads puanı: 4.66

https://www.goodreads.com/book/show/23549449-pabucumun-ajan-2

Serinin ilk kitabı için buraya tık tık. :)



Arkadaşlar acilen roket aranıyor,uzaya cıkacaaam!!! :/


Kitap konusu: Bir kabus gibi başlasa da,bir rüya gibi devam eden hikaye sonlara vardıkça daha da kızışıyor. Kim kimi affetmiyor,kim kime kızgın,neden kızgın derken de kitap bitiyooor. Bu kadar. :D

Yorumum: Abiler ablalar,an itibariyle bir Asudekolik oldum,Tunakolik de olabilirim ama,şimdi bu yazarın kitaplarında daha bir sürü gezenli taş vardır,haksızlık olmasın onlara.

Muhteşem,harika,büsbütünüyle olağanüstü. Nereden başlayayım,neyi anlatayım bilemedim şimdi. Bu meredin (kendisi bilgisayardır) karşısına oturunca bütün düşünceler siliniyor. :)


Gülümsedi yine.
Bu gülüşünün birazını kapsüle koyup kendime ilaç yapabilir miyim? 
Hiç mi? 
Peki.

Deniz ve Tuna'dan uzun uzun bahsetmeyeceğim,gerek yok.Okuyunca anlarsınız durumu,heyecanınızı kaçırmayayım ben.

Sadece bir kaç yanlış ve ya benim istemediğim durumlar vardı,onları aktarmak istedim siz.

İlk önce şu var ki,sanırım yazarın hayalindeki ve ya bilinç altıdaki tüm erkek modelleri hödük. Çünkü Mert de Yasemin'e aynen Tuna!nın Deniz'e davrandığı gibi davranıyordu.Gel! Git! Yürü! Otur!Kalk! gibi emirler havada uçuştu resmen.Anam senin bize kastın mı var? Kenardan bakanı sinirlendirse de,kadının hoşuna gider bu davranışlar az çok,biliyorum.Ama dikkat çekerim,az çok! :D

Ömrümün sonuna kadar yürüdüğüm her yol sana gelen yollar olacak,attığım her adım sana gelirken atılacak,aldığım her nefes seninle yaşamak için alınacak...
Ve işte bu kalbim,bir tek senin için atacak!

Sonraaa,ha bir de şey,Tuna'nın o gerçekleri öğrenme kısmı (NOT SPOİLER!) benim hiç içime sinmedi.Daha farklı düşünmüştüm oysa kiii. Tam da Deniz'in yanında yaşamalıydı şaşkınlığını. Ama Tuna önceden öğrendi,hele bir de kendini hazırlayıp,Deniz'e sürpriz yaptı.Bu hiç beklediğim gibi değildi. :/ Ama fena da sayılmazdı. :)

Kitap muhteşem.Yazım hataları bu kitapta neredeyse hiç yoktu. Yazar gittikçe kendini geliştirmiş,yazmaya alışmış. İşte bu yüzden kitapları yıllara göre,sırayla okumalıyız diyorum. Seri olmasa bile öyle okumalıyız bence. :)

Onu özlüyordu.
Onun her şeyine muhtaç olan bir düşkün gibi 
büyük bir ihtiyaç altında eziliyordu.

Ne diyeyim,şu anda kendimi zor tutuyorum.Her an Dikkat Aşk Çıkabilir'e saldırabilirim,nasıl da bakıyor bana ordan hınzır hınzır,bir de sırıtmaz mı! :/  Hayır! Başka bir kitap okuyup,Tuna etkisinden kurtulmalıyım.Bu daha doğru!Ama lütfen,yazarın kitaplarını sırasıyla bilenler bana bir yazsın,sırayla okumayı çok isterim. Mesela bundan sonra Dikkat Aşk Çıkabilir mi ? Yoksa başkası da var mı?

Okunmalı mı?Kesinlikle. Alıntılar bir sürü.Zaman buldukça paylaşmaya çalışacağım. Bunlara ulaşmak için Instagram hesabımı takip edebilir,ya da #ÇaldığımızCümleler etiketini arayabilirsiz. :)


İndirmek için buraya tıklayın. :)

Kitabı Edis - Benim Ol ile okursanız seversiniz bence.Bu şarkı her açıldığında Tuna ve Deniz gelir aklıma.Belki size de aynısı olur,bir deneyin derim. :D

Edis - Benim Ol (Asude - Pabucum ajanı 2 soundtrack)

You Might Also Like

8 yorumunuz

  1. okucam işallah bakalım. kitap fuarında gördüm kendisini çok şeker kız yaa :)

    kitap değil film yaaa o yorum yaptığııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film mi? Yok Deep,kitap kitap,okudum bitti.Valla kitap. :)

      Sil
    2. bugün bana yorum yatın ya kitap demiştin onlar filmdi diyorum kiii

      Sil
  2. Ayyy ben onları kitap sandıydım. Kitaplara o kadar aklım gitti ki ,bugün,onu da kitap sanmışım,görüyon diimi. :/

    YanıtlaSil
  3. ay ben bu yazarı hiç okuyamadım daha yaa:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku oku,çok güzel,şiddetle tavsiyedir. :)

      Sil
  4. happy birthday to you happy birthday to you mucks <3<3<3

    YanıtlaSil