Bence Güzel

Hadi İnşallah (film yorumu)

5/30/2015


PuCCa, hayatının 4 senesini Ankara'da geçirir ama o koca sene boyunca beraber olduğu sevgilisinden de ayrılarak, İzmir'e ailesinin yanına döner. Zor bir ayrılık süreciyle karşı karşıyadır, mutsuzluktan eve kapanır; çalmayan telefonları bekler ve bunalımdaki pek çok kadın gibi kendisini yemeye verir! Bu arada ailesi de kendisine yeni bir iş bulup, toparlanması için baskı yapar. Hiç istemeden İzmir'deki bir yerel televizyon kanalıyla iş görüşmesine gider; ve yaşamını değiştirecek yakışıklı ile o gün karşılaşır! "Pekmez" lakabını taktığı ve genç kadını yeniden yaşama döndüren bu yakışıklı ile ne yapıp edip beraber olmayı kafaya koyar... Ama karşısında da zorlu bir rakibesi vardır... Ali Taner Baltacı yönetmenliğinde hayata geçen komedi filminin yapımcılığını 25 Film üstleniyor. Film, yazdığı blog ile sosyal medya fenomeni olan PuCCa lakaplı bir kadının, dizüstü edebiyatı kapsamında yayımladığı kitaplardan senaryolaştırıldı.Başrollerde ise Murat Boz ve Büşra Pekin yer alıyor.




Uzun zamandır film izlemediğimi fark ettim ve Leyla'yla bir şeyler izlemeye karar verdim. Hadi İnşallah filmi de ne zamandır aklımdaydı.Daha fragmanı çıkar çıkmaz bu film izlenir dedim.Doğru da demişim.



PuCCa kendi hayatını blog halinde yazan,sonra onu kitaba dönüştüren,imrenesi yazar. Kitaplarında hiçbir karakter ismi gerçek değildi. Pekmez,Kaltak ve kendi adı PuCCa'dan da görünüyor zaten. :) Bu film PuCCa'nın Küçük Aptalın Büyük Dünyası kitabından esinlenerek yapılmış. Aslında kitapla filmin zerre alakası yok.Kitabı daha yarıya kadar okumama rağmen anladım. Filmde adını görüp de kitaba başlamıştım,ama henüz pek devam etme şansım olmadı. :) İnşallah kısmetse yakında.


Filme PuCCa rolünü Büşra Pekin canlandırıyor ve gerçekten de çok başarılı buldum. BKM'den de tanıdığımız bu güzel kız,rolünün hakkını fazlasıyla verdi.Çok komikti :)


 Pekmez rolündeki Murat Boz ise başka bir alem. Ben bu adamın bu kadar sempatik ve oyunculuk yeteneği yüksek olduğunu bilmiyordum. Başarmış gerçekten. O da komikti. :)



Film aslında gerçek hayatta sergileyemeyeceğimiz düşünce ve hareketlerle dolu. Diyalogları falan,insan 40 yıl düşünse anca 41. yılda aklına gelir. Harikaydı hepsi. Çok beğendim.

PuCCa'nın kardeşi rolündeki oyuncu (adını unuttum) aslında gerçek PuCCa'yı daha çok andırıyordu ama neyse. :)


PuCCa'nın diğer kitaplarının arka kapaklarını okudum,ama garip geldi. Her kitapta farklı bir aşk macerasına mı çıkıyor anlamadım. Ama tabi kitapların hepsini okumadan da bir şey söyleyemem :)

İzlenmeli mi?Kesinlikle. :)


Nil Karaibrahimgil - Hadi İnşallah (Hadi İnşallah film müziği)

You Might Also Like

3 yorumunuz

  1. aaaaa pukkanın filmi haa bilmiyodum izlerim taam. pukkanın kardeşinin de blogu var evet yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa bak bunu ben de bilmiyordum. Sağol söyledin. :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa bak bunu ben de bilmiyordum. Sağol söyledin. :)

    YanıtlaSil