Bence Güzel

It's good to be queen (Charlie)

5/13/2015


Bir daha merhaba. :) Bu defaki farklı bir konu,şiir felan yok,hemen heveslenmeyiniz. :/





Bildiğiniz üzere ben koyu bir Supernatural hayranıyım (bilmiyorsanız da,artık öğrendiniz. :) ) ve burası da bir film-dizi-kitap-müzik blogu. Supernatural'ı izlemeye artık her hafta devam ediyorum,el mahkum. :/ Bu gün de bu postu yazma nedenim oradaki bir ölüm. Sadece yazmam gerektiğini hissettim ve bunun arkası muhtemelen gelecektir. Sık sık filmlerden yazarım böyle artık. Kafanız şişeceeek. :D



Ölen kişi Charlie. Neden üzüldüm?Çünkü başroller genelde bu konuda sıkıntılı değiller. Bizzat yönetmenden izin belgeleri var.Hiçbir bölümde ben ölmeyeceğim diye gezindikleri bir gerçek. (İstisnalar kaideyi bozmaz. )  Ama esas endişelenmemiz gerekenler figüranlar. Onları sevmemeliyiz bence filmlerde/dizilerde. Boş vermeliyiz.Çünkü kendileri ölse de setten kimsenin umurunda olmaz (konumuz filmdeki karakterler.).



Charlie Sam ve Dean'ın en yakın arkadaşı,bir nevi sahip olmadıkları kız kardeşleriydi.Ama en sonuncu (10x21) bölümde feci bir şekilde öldürüldü. Boş verin öldürülmesini. Benim anlatmaya çalıştığım,Sam ve Dean Cennet ve Cehennem'i mmm... Okul ev arası yola döndürdüler,gidip gidip geliyorlar. Ama diğerlerinden hala ses yok.



Bu yazıyı neden yazdığımı ben de bilmiyorum.Ama Supernatural'daki hiçbir ölüm galiba beni bu kadar etkilememişti. :/





You are always beeing queen. :/



İyi akşamlar. :)


You Might Also Like

0 yorumunuz