Bu ara izlediklerim

Klip izleme saati: Grup Vitamin - İsmail 2 (2015)

5/24/2015



Merhabalar herkese. :D Bu bir klip izleme saatidir,gözlüklerinizi takınız. :D

Bugünkü klip izleme saatimizde kim var diye uzun uzun düşündüm ve bir süre önce TV'de gördüğüm ve gülmekten yarıldığım,ardından araştırıp kökenine indiğim klibi yayımlayayım dedim.




İsmail aslında çook uzun zaman önce meşhur olan Grup Vitamin'in şarkılarından biri. 1992'den bahsediyorum,ben yoktum o zamanlar,düşünün yani. Aslında grubu hatırlamam da uzun sürdü.Çünkü bu şarkıyı hiç duymamıştım kendilerinden. Ben onları daha çok Türkish Kovboylar'la tanıyordum.O klibi görür görmez tanıdım. :)

Aralarında Gökhan Semiz'in de bulunduğu grup muhteşem şarkılarıyla ünlüdür.Gruptan bahsetmeyeceğim,çünkü gereksiz.Herkes zaten tanıyor.Ama detaylı bilgi için Vikipedi'ye sorabilirsiniz. :)


Grup üyeleri baya değişmiş,benim yeni üyelerin kimliklerini araştırıp bulmam biraz uzun sürdü. :)

Şarkı dehşet matrak.İnsan yerinde sakin durarak asla dinlememeli,hep hareket etmeli.Çok hoş,çok komik ve aslında mizahtan daha çok,düşündürücü laflar içeriyor,benden söylemesi.Aslında 'İsmail' onların tüm dünyaya haykırma tarzları.

Neyse,klibi izleyelim,gerisini sonra hallederiz. :)

Grup Vitamin - İsmail 2 (2015)


Grup Vitamin - İsmail (1992)



You Might Also Like

4 yorumunuz

  1. benim dinleyerek büyüdüklerimden , ne yazık ki aynı tadı alamıyorum bir de eskileri mi hatırlatıyor ne :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ucu ucuna yetiştim,ama haklısın. Eskileri hatırlarım bazen dinlediğimde. :)

      Sil
  2. Kitap Eylemi'ne ben de katılıyorum. Ergenliğim bu grubu dinlemekle geçti benim de ve aynı tadı alamıyorum. Keşke yeni bir şarkıyla çıksaydılar tekrar. İsmail'i değiştirmemeliydiler. Daha yaratıcı olmalıydılar. Gökhan'a benzeyen birini bulmaları da saçma olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tolga,yani Gökhan'a benzeyen çocuk Gökhandan önce de onlarla çalışmıştı. Takmayacaksın şarkısının müziği Tolga'ya ait. :) Evet,haklısın,eskiden daha bir başkaydı,ama bu geri döndüklerinde sevilmeyecekleri anlamına gelmez. ;)

      Sil