Mutlu Yıllar Aslıııığğğğğ!!!

5/20/2015





Tanıyorsunuz beni değil mi?
Aslında tanımıyorsunuz.
Mesela Azeri olmama rağmen,
 Türkçe'yi nasıl ana dilim gibi bildiğimi bilmiyorsunuz.
Ya da,neden blog yazıp,kafanızı şişirdiğimi.
Bunları bilmiyorsanız,
siz bugün benim doğum günüm olduğunu da bilmiyorsunuzdur şimdi. :D
Size 22 yaşım olduğunu asla söylemeyeceğim,benden bunu asla duymayacaksınız. :D
Ama büyüdüğümü bazen hiç hissetmem. Sorumluluğun S'sini bilmem bazen.
Ama bazı zamanlar gerçekten,oldukça yaşlı hissederim kendimi.
Özellikle de eskileri hatırlayınca.
Eskiler beni yaşlı kılıyor.
Hatırlamayacağım!
Şimdiyi,bugünü ve benim doğum günümü hatırlayacağım hep. :)
Mutlu yıllar dileyin banaaaa!!! :D


You Might Also Like

10 yorumunuz

  1. Boşver o zaman eskiyi, sen hep bu yaşında kal, 22 çok güzel bence :) İyi ki doğdun, mutlu yıllar Aslııığğğğ!

    YanıtlaSil
  2. nice mutlu senelere canııım<3<3<3

    YanıtlaSil
  3. Eskimiş bir mutlu yıllar yeni yaşın sana istediğin güzellikleri getirsin. Bloğunu sevdim takipteyim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. geç oldu ama , iyi ki doğdun :D

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil