Bu ara izlediklerim

Klip izleme saati: Ece Mumay - Yonca Bahçesi (Cover)

6/12/2015



Herkese merhabaaa. : Neredeyse 1 haftadır zerre bir şey yazmadığımı fark ettim ve hemen düşünmeye başladım.Son günlerde dinlediğim müziklerin de düşünmeme yardım ettiğini söylemeliyim. :)



Aslında blogda hep şarkıcıları ve ya grupları paylaştığımı biliyorsunuz. Yani hiç bu işe (müziğe) yeni başlamış ve adını yeni yeni duyurmaya başlamış birilerini tanıtmadım size.Bunun asıl nedeni müziği kaliteli bir sesten ve esas şarkıcıdan dinlemek istemem mi,yoksa cover videolara bakmayı pek tercih etmiyorum mu,bilmiyorum. :/ Ama bugün bir istisna yapayım dedim ve size Ece Mumay'ı tanıtmaya karar verdim.


Ece'yi Power Tv'den keşfettim.Orada amatörlerin kendi videolarını gönderdikleri kısa bir program var ve ben tam zaplarken Ece'nin sesiyle durmak zorunda kalmıştım. :) Çok hoştu gerçekten. Fettah Can'ın Yonca Bahçesi şarkısını cover'lamıştı ve harikaydı. Ben Fettah Can pek dinlemem.Bilmiyorum,sesi kulağıma uygun değil herhalde. Çok az şarkısını dinledim.Bu şarkıyı da her gördüğümde çevirirdim hemen,neden bilmem. Ama Ece bu şarkıyı bana o kadar sevdirdi ki,şimdi en çok dinlenenler arasında kendisi. :D


Ece neredeyse 10 yıldır gitar çalıyor,konservatuvarda eğitim alıyor ve gelecekte umarım çok daha iyi bir şarkıcı olacak. Şimdiden sıkı takipçileri var.Kendisini buradan bu başarısı için kutluyor ve onun en en en çok sevdiğim cover'ıyla yazımı bitiriyorum. :)

Ece Mumay - Yonca Bahçesi (Cover)




You Might Also Like

0 yorumunuz