Çocuklar için

Zor beğenirim mimi

6/04/2015


Herkese merhaba. :) Daha dün mim yazdım,biliyorum.Ama bu gün de bir mim var. :)

Blog Mimleri arkadaşımız beni mimlemiş ve çok mutlu etmiiiş. :) Kendisi sanırım blogunu da yeni açmış. Sık sık ziyaret edeceğim bloglar arasına koydum onu da. :)

Geçelim mime.Mimin konusu zor beğenip beğenmediğimiz,seçici olup olmadığımız. Hadi bakalım ben öyle miyim? :)





Yemek seçer misin?

Aslında hayır,ama bu aralar sağlığımla ilgili çok yazğlı ve tuzlu yiyecekler tüketemiyorum. Ama genel olarak hayır.Ne olsa yerim. :)

Tatil için nasıl bir otel tercih edersin?

Otel?Çadır var ya. :D

Diyelim ki kuzeninin düğünü var. Kıyafetini kaç gün öncesinden ayarlarsın?

Valla olmuştu böyle bir olay.Tam o gün ne bulduysam giyip yola koyulmuştum. :/

Bir kuaförün var mı?

Var. Babam. :D Dün kahkül kesti bana sağ olsun. :D

Yolda rastladığın arkadaşın sana; "Kilo almışsın sen." dese, nasıl bir tepki verirdin?

Ayakkabımın tabanıyla ağzının ortasına yapıştırırım. :(

Bikini mi mayo mu?

Mayo. Göbek var göbeeek. :/

Eleştiriye açık mısın?

O eleştiri tipine bakar. :D

Eşinin / sevgilinin en beğenmediğin yanı?

Ayy bu çok zor bir soru.Çünkü sevgilim yok. :/  Aslında kitap okumazsa sevmem herhalde onu. Ya da bloguma falan karışırsa. :)

Boş zamanlarında seni nerede buluruz?

Blogda.Ya da Feedly'de. :) Olmadı kitap okurum,o zaman da face'den yazıverin,görürüm hemen. :)


Ayy çok eğlenceli bir mimdi.Sondan ikinci soru beni biraz zorlasa da,eğlendim. :) Ben de D.S.K ,Deeptone , sule m ve Dilek'i mimliyooom. :)


You Might Also Like

12 yorumunuz

  1. Ayakkabımın tabanıyla ağzının ortasına yapıştırırım

    Topuklu giymiyorsundur inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla şu anda ayağımda terlik var,ama genelde 5-6 santim topuklu giyerim. :D

      Sil
  2. Babanın kuaför olması çok şekermiş :D Bende yapmaya gidiyorum şimdi çok teşekkür ederim komşum :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok beee,kuaför değil. Sadece her ay kuaföre gitmeye üşeniyom,ona kesdirtirim hep. :) Saçımın tamamı gerçek ve patentli kuaföre emanet ama. :D

      Sil
  3. Emoji cuk oturmuş bu mime :) müsait olunca cevapliyciim canımcım, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman istersen canımcım. :)

      Sil
  4. merhaba tatlım bloğunu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim sevgiler:)k

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim tatlıış. Geldim geldim. :)

      Sil
  5. hihi kahkül ayakkabının tabanı hihi ayy mayo ha haaa ay sahiden düşünsene bloga karışan kıskanç biri polis gibi kontrol ediyo bööööö :))) yapıciim tımams :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topuklu da giyiyom hani. :D

      Bekliyom canııım. :)

      Sil
  6. yaptım bu mimişkoyuuuuu :))))

    YanıtlaSil