Bence Güzel

Kocan Kadar Konuş (film)

7/06/2015



 Merhabaaa. :) Yeni bir film izledim ve geldim.Aslında uzun zamandır gösterime giren ve benim bir türlü izlemeye zaman bulamadığım bir film izledim.Çok da beğendim. :)






Filmin konusu: Efsun 30 yaşına merdiven dayamış ve ailesi tarafından evde kalmış gibi görünen,kitap kurdu bir kızdır. Hayalinde konuştuğu Sabahattin Ali'si ve odasındaki bir sürü kitabıyla mutluyken, 20 yaşındaki kuzeninin evleneceği haberini alınca kendini kötü hisseder.Artık değişim zamanı diyerek sosyalleşmeye,gecelere akmaya karar verir ve daha aktığı ilk gecede lise aşkı Sinan'la karşılaşır.Talihsiz karşılaşma mutlu sonla mı bitecek,yoksa Efsun monoton hayatına devam mı edecek.



Yorumum: Kitabını filmin fragmanını görür görmez okumaya başlamıştım. Sanırım burada yayımlamayı unutmuşum,ama diğer blogumda yorum var.İşte buyrun. :)



Kitap bana çıtır çerez,komik gelmişti ve filmi de onu aratmadı.Komedi tarzında,tatlı,sanki aynaya baktığım bir filmdi. :) İzlerken kendimi izliyormuşum gibi hissettim.Kitapta da bu duygu vardı bende,ama filmde daha farklı öne çıktı.



Ezgi Mola zaten sevdiğim oyuncuydu. Döktürmüş gerçekten.Murat Yıldırım da harikaydı,ama ben Ezgi Mola'yı daha bir sevdim nedense. :)



Sevdiğim bir diğer kısımsa kenarlarda,arka planda bizim için konulan sürprizlerdi.Mesela Kocan Kadar Konuş - Diriliş afişi,ya da başrollerini yine Ezgi Mola ve Tolga Çevik'in paylaştığı Patron Mutlu Son İstiyor filmini görmek harikaydı.Kendimi geçmişe gitmiş gibi hissettim. :) Çok mutlu oldum.



Efektler de harikaydı.Komedi tarzında olduğu için renkli rüyalar dikkat çekti.Bulutlarda uçma falan,harikaydı. En kısa zamanda Kürk Mantolu Madonna'yı okuyacağımdan emin olabilirsiniz. :)



Kitapla film arasında hiçbir fark yoktu.Ama bu işi basitleştirmemişti. Daha çok komikleştirmiş,ilginçleştirmişti.Kitabı okuduktan sonra orada hayal ettiklerinizin filmde can bulup karşınıza çıkması çok güzeldi. Replikler de yerindeydi.Hatta bazı yerlerde dayanamayıp aynen tekrar ediyordum,o kadar kitaba sadık kalmışlar yani. :)


Harikaydı.Bildiğim kadarıyla diğer filmin de çekimlerine birkaç gün önce falan başlanmış.Sabırsızlıkla bekliyorum. :)


You Might Also Like

2 yorumunuz

  1. Bütün bu filmlerin fragmanını görmekle yetiniyorum o kadar uzun zaman oldu ki sinemaya gitmeyeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın,bu aralar zaman bulmak çok zor. :/ Ama bazı filmler var ki kaçırılmamalı. :)

      Sil