Çocuklar için

Uyku Mimi :)

7/23/2015


Herkese merhaba. Uzun (1 haftanın nesi uzunsa :/ ) bir tatil serüveninden sonra evime,bilgisayarıma eve tabi ki de bloguma geri döndüm.Afili bir yazıyla giriş yapayım dedim. Düşündüm,taşındım,sonra aklıma unuttuğum mim geldi. Blog Mimi sağ olsun,beni bu harika mime ortak etmiş. :)

 Geçelim sorulara. :)





Sıradan bir günde kaçta yatıp, kaçta kalkıyorsun? - En geç 2 buçukta uyurum. Ama yatağa 12'de girerim. Kitap okurum birkaç saat,sonra da uyurum. :)


Kendiliğinden mi uyanırsın, yoksa uyandırılır mısın? - Aslında alarmım her zaman saat 10'a kuruludur.Ama bazen kapatır tekrar uyurum. Annem uyandırır sonunda,o da bağıra çağıra anca.

Uykuya dalmadan evvel ne düşünürsün? - En son okuduğum kitabı.Analiz ederim.Ne okudum,neden okudum,ne öğrendim,kendimce anlamaya çalışırım. :)

Kafanı yastığa koyar koymaz uyuyanlardan mısın? - Hayır,döner döner,sonunda yastık yorganı kendimden soğutunca uyurum. :D


Uyuyabilmek için koyun saymak gibi bir yöntemin var mı? - Yok bee.Düşünecek o kadar şey var.Bana ne koyunlardan. :D

 Rutin yatış pozisyonun nasıldır? - Genelde ya sağ ya da sol tarafa dönük yatarım. Bir de şey var,neredeyse hiç yastık kullanmam. Ya ben ki yastıksız tek gece geçirmezdim. Sonra ne oldu bilmiyorum,yastıkla uyuyamaz oldum. :/

Uyuyakalıp da kaçırdığın/geciktiğin en büyük şey neydi? - Bilmem ki,okuldur herhalde. Başka da hatırlamadım. :/ 


Şimdiye dek yattığın en rahatsız yatak /gece hangisiydi, neredeydi? - Ya bir keresinde kuzenimin düğününe gitmiştik.Şimdi kuzen muzen dediğime bakmayın.Bizde akrabalarda en küçüğü bendim o zamanlar.Kızın neredeyse 25 falan vardı yaşı. İşte,neyse,gittik güldük eğlendik.Sonra beni kızın baldızının evine yolladılar uyumam için. (Ne alakaysa), orada bütün gece neler çektim bir ben bilirim. O zamana kadar da hiç yabancı yatakta yatmamıştım.Eziyetti resmen. :(




Bu kadaaar.İsimle mimlemeyeceğim.Kim isterse yapar. Hadi kolay gelsin.Uykum da geldi.Ben bi koşu uyuyup geleyim. :D


You Might Also Like

2 yorumunuz

  1. okurken uyuyasım geldi , nasıl gifler öyleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yazarken uyuyasım geldi,inanır mısın? :D

      Sil