Bence Güzel

An Adventure in Space and Time (film ve dizi yorumu birden :D )

8/09/2015


Evet...Şu anda klavye ve ben bakışıyoruz...Göz yaşlarım daha yeni kurumuş bulunuyor...Ve size aslında anlatmak istediğim çok büyük bir Doctor Who ile tanışma hikayem var.Ama nasıl anlatsam bir türlü karar veremiyorum...



Yazıyorum madem,sadece an Adventure in Space and Time yorumu olmasın,Doctor Who'yu tamamen bir masaya yatıralım diyorum. :) İtirazı olan? Tamam,sus,seni zaten kimse dinlemiyor,sus! :/


Önce Doctor Who ve ben...Evet,aslında neredeyse 6 ay öncesine kadar falan herhalde,Doctor Who kim (soruya gelin dalalım) deseydiniz,bön bön bakardım. Şimdi de bakarım ama,farklı anlamda.Karşımdakinin bu salakça sorusunu,bilgisizliğini falan uzun uzun sorgularım mesela. :) Sonra benim ana sayfa Face'de falan bir doluyordu Doctor Who yazılarıyla falan,ben dedim ki bu nedir. Oturdum bir baştan sona araştırdım,olaya daldım.Ama baktım ki 1900'ler falan,çok uzun hikaye,hem zaten izleyecek dizim de var,henüz değil. Çekildim kenara,bir süre daha ana sayfamı okumaya,garip garip repliklerle falan karşılaşmaya devam ettim.Ama bir gün geldi ki,işte o gün ben dayanamadım.Oturdum bölümleri de araştırdım ve sonunda,aradığım o cümleyi buldum. Şöyle yazıyordu: "Sakın eski seriden başlamayın,diziden soğursuz."  Tam da eski seriye başlamak üzereyken bu yorumu alınca tamam dedim,bu dizi izlenir.Leyla'yla beraber daldık olaya,bugün,hala çıkamıyoz. :/



Bazıları 9cu doktoru es geçer,hatta 10u bile geçenler var,duyarım bazen.Buradan o aklı güzellere sesleniyorum.Kendinize Whovian demekten utanın! Ben ne kadar uzaylıysam,siz de o kadar Whovian'sınız!!! Teşekkürler. :)


İnsan hiç Christopher'ı atlar mı? Fantastic adamı atlama dizi izlemekten sayılmaz ki. :/ Rose kim ,nereden bileceksiniz o zaman? Bazıları da Rose'a ısınamaz.O zaman ateş yakın bi zahmet. :D  Neyse...

Ama yine de favori doktorum 10ci doctor David Tennant.Bugün Leyla'ya da dedim,hayatta tesadüf olmayan bir şey göster deseler,David Tennant derim.Neden mi? Gidin de evliliğini inceleyin,anlarsınız. :) Adam 10cu doktor,kayınbabası 5ci, e daha nasıl bir mucize arıyorsunuz? :D E hadi o zaman, Allons-y millet!


11ci doktor da iyi hoş,ama sırf onun için gelmedim diziye,bunu da söyleyeyim.David'i Harry Potter'dan tanıyorum,gelsem gelsem onun için gelirdim.Ama ,hakkını yemeyelim,bu kaşsız adam da süper ya. :) Neyse,Geronimo...


Şu anda 7ci sezonu yarılamak üzereyiz ve ben her dakika bu muhteşem diziyi izlemek istiyorum. Her dakika fan videoları için youtube'dayım falan,ne yapacağımı şaşırdım. :/


an Adventure in Space and Time'ı da Leyla bulmuş youtube'da gezerken.Bana anlattı,dedi ki Doctor Who'nun nasıl dünyaya geldiğini,hayat bulduğunu anlatıyormuş film,son 10 dakikası da ağlamaklıymış.Dedim aha,tüm bölümlerde az ağlıyordum,filminde de ağlayacağım. Şimdi açtık filmi,ben daha yazılar gider gitmez salya sümük tabi. :(



O 1ci doktor'u nasıl canlandırmaktır,nasıl bir oyunculuktur,nasıl bir filmdir bu?! Özellikle sonda Bill'den rolü alırken evde ağlaması ve 'gitmek istemiyorum' demesi beni bitirdi ya.Bunu 10cu doktora özel mi koymuşlar acaba,yoksa gerçekten yaşanmış mi,bilemedim,ama çok güzeldi. :(


Sonunda Matt Smith'in olaya dahil olması falan,zaten söz yok demeye.Yani insanın tüyleri diken diken oluyor resmen.50 yol öncesi neredeyse. Ve Bill bugün bu kadar büyük bir miras bırakacağını bilseydi,gerçekten çok ama çok mutlu olurdu. Harika bir iş başarmıştı. Akıllarda ve gönüllerde kalmayı gerçekten başardı. :)


Leyla'nın deyimiyle Doctor Who'nun 'annesi' ve 'babası' ayrı bir konu zaten. Çok çalışmışlar ve o zamanlar kadınların böyle işlerde çalışmasına nasıl bakıldığı göz önüne alınırsa,gerçekten süper bir iş başarmış Verity Lambert. :)



Bu yani,bu kadar.Whovian'ım ,çünkü Whovian olmak harika bir duygu. En az PotterHead olmak kadar harika. :D Artık sık sık videolar falan paylaşırım burada. :)



Aslında içim dolu dolu,böyle,durup durup Doctor Who'dan bahsetmek istiyorum,ama sığmıyor buraya,yeter. :D



An Adventure in Space and Time hakkında detaylı bilgiyi buradan bulabilirsiniz... Ne ne?! Doctor Who'nun ne olduğunu bilmiyor musunuz daha? E ayıp ama ayıp! Buraya tıklayın bari, n'apalım. :/



An Adventure in Space and Time fragman

You Might Also Like

6 yorumunuz

  1. gözyaşı neden kiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen izle bi,anlarsın.Ama önce Doctor Who izlemen lazım. İzledin mi hiç? :)

      Sil
  2. parça parça izledim. ay ben sana bişi oldu ağladın sandım yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok,bütün izle bütün. :)

      Yok bee,ben ormantiğimdir,duygusalımdır biraz,hemen ağlarım filmlerde. :D

      Sil
  3. Güzel film incelemelerin var parmak kız. Rica etsem, duyulmamış ama yine çok güzel filmleri yenikaynak.com sitesinden izleyip yorumlar mısın? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil