Bence Güzel

Aşk ve Gurur (film yorumu)

8/31/2015





18.yüzyıl sonlarında, sınıf bilincinin hakim olduğu İngiltere’de beş kız kardeş olan Bennet’lar – Elizabeth veya Lizzie, Jane, Lydia, Mary ve Kitty, annelerinin iyi bir koca bulup geleceklerini güvence altına alma hayalleriyle büyütülmüşlerdir. Fakat, neşeli ve zeki bir mizaca sahip olan Elizabeth, kendisine düşkün olan babasının da desteğiyle hayatını daha farklı ve dolu dolu yaşamak için çabalamaktadır.




Herkese merhaba. Film izledim geldim. :) Film çok tanıdık bir film.Neredeyse herkes izlemiştir,bi ben kalmışım. :)

Kitabını dün okuduğumu biliyorsunuzdur.Bilmeyenler buradan göz atabilir.Kitabı çok beğenmiş ve filmini de izlemeye karar vermiştim,sırf karakterleri merak ettiğim için.


 Evet...Tam beklediğim gibiydi.Harikaydı...Muhteşemdi. Elizabeth çok güzeldi. Keira Knightley zaten sevdiğim oyunculardan biri ve bu filmde harika bir performans sergilemiş.Mimikleri,sesi,hareketler...Zaten oyuncumuzda eski zaman kadınlarının tipi var.Bu filme çok güzel uymuş. :)


Darcy rolündeki aktörün daha hiçbir filmini izleme şansım olmasa da,bu filmde kendisinden çok etkilendim gerçekten.Araştırıp diğer filmlerini de izlemeye çalışacağım. Davranışları,sert tavırları falan gerçekten harikaydı.


Film süperdi..Bence başka söze gerek yok. İnsanı o anlara sürüklemede çok iyiydi.Kendinizi filme kaptırabiliyorsunuz rahatlıkla.


İzlemenizi tavsiye ederim.Tabi izlemeyen kaldıysa. :D

Teşekkürler. :)

Aşk ve Gurur (Pride and Prejudice) fragman


You Might Also Like

2 yorumunuz

  1. Dün okuduğum kitap yorumundan sonra açıp gene izledim. Artık kaçıncı izleyişim bilmiyorum bile :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı anda izlemişiz desene o zaman. :D

      Sil