Bence Güzel

Harry Potter ve yepyeni kapakları :)

9/16/2015



Harry Potter meraklısı ve koyu bir PotterHead olduğumu bilmeyen yoktur herhalde. Bloglarda gezinirken bu mutlu ve harika haberi aldım ve hemen sizinle paylaşayım dedim. :)



Aslında ben kitapları e-book olarak okumuştum. Ama orada bile eski kapaklar canımı sıkmıyor değildi. Sonunda YKY bizi duydu ve kapaklara el attı. Bence hepsi harika. :)





Geçelim kitaplara. :)


 Yazar: J.K.Rowling
Kitap adı: Harry Potter ve Felsefe Taşı
Tekrar basım yılı: 2015
Sayfa sayısı: 274
Fiyat: 22,00 TL



 Yazar: J.K.Rowling
Kitap adı: Harry Potter ve Sırlar Odası
Tekrar basım yılı: 2015
Sayfa sayısı: 314
Fiyat: 21,00 TL



 Yazar: J.K.Rowling
Kitap adı: Harry Potter ve Azkaban Tutsağı 
Tekrar basım yılı: 2015
Sayfa sayısı: 395
Fiyat: 26,00 TL



 Yazar: J.K.Rowling
Kitap adı: Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Tekrar basım yılı: 2015
Sayfa sayısı: 1114
Fiyat: 45,00 TL



 Yazar: J.K.Rowling
Kitap adı: Harry Potter ve Melez Prens
Tekrar basım yılı: 2015
Sayfa sayısı: 594
Fiyat: 32,00 TL



 Yazar: J.K.Rowling
Kitap adı: Harry Potter ve Ölüm Yadigarları
Tekrar basım yılı: 2015
Sayfa sayısı: 695
Fiyat: 40,00 TL


4. Kitap olan Harry Potter ve Ateş Kadehi henüz değiştirilmeyi bekliyor.O da en kısa zamanda yepyeni kapağıla okurlarına kavuşacakmış. :)

You Might Also Like

2 yorumunuz

  1. Süper bir haber bu :) teşekkürler :) blogunuzu izlemeye aldım :) bende beklerim :)

    YanıtlaSil