Bu ara izlediklerim

Klip izleme saati: Ziynet Sali - Mevsimsizim

9/25/2015

Merhabaaa. Hayırsız blogger geldiiii. :D Klip izledim bu aralar. Bir sürü klip.Sonra dedim ki yeter bu kadar tembellik,izliyosun bu klipleri,bari bir işe yarasın.



Klibimiz Ziynet Sali'nin No:6 albümünden Mevsimsizim... :)

Şarkıyı aslında ilk dinlediğimde pek beğenmediğimi itiraf ediyorum. Uyumsuz gelmişti nedense bana içeriği. Ama birkaç kez daha rastlayıp da daha dikkatli dinleyince "evet" dedim, "ben biraz ön yargılıymışım". Aşık olunca herhalde,insan müziğe değil,sözlere dikkat edermiş. :)

Tam bir yaz şarkısı.Dinamik.İnsana yerinde oturmamasını emrediyor adeta. Ziynet Sali'nin klipteki  performansı da es geçilemez. Sokakta gördüğü insanlara müziği dinletmesi mi,deli gibi dans etmesi mi... :D

Bu arada,şarkı Yunan bir grubun şarkısından adapte edilmiş. Bence süper olmuş. :)

İyi dinlemeler. :)
Ziynet Sali - Mevsimsizim



You Might Also Like

0 yorumunuz