Bence Güzel

Bana Adını Sor (Film yorumu)

10/23/2015


Yasemin ve Hakan yetiştirme yurdunda beraber büyüyen iki yakın arkadaştır. Yaşamlarını neredeyse hiç ayrılamadan geçiren bu ikilinin arasında sıkı bir bağ vardır. Ama her şey elbette bu dostluk sevgisiyle sınırlı değildir. Yasemin‘in yıllardır Hakan‘ı için için sevmektedir; duyguları ise tek taraflıdır. Bir gün hayatlarına hiç beklenmedik bir anda Merve girer ve hepsinin yaşamları kökünden değişir. Öte yandan, tümünün hayatını değiştirecek kötü bir sürpriz Hakan'ı beklemektedir. Şimdi üçü arasında sancılı bir aşk üçgeni doğacaktır...









Merhaba. Yine salya sümük ağladım da geldim. :( Ya ben sevmem ki böyle filmleri.Nerden buldum da izledim arkadaş.Ben Youtube'da geziniyordum,bi de baktım aha klip,sonra baktım fragman,hoppa bi de ne göreyim? Filmi izliyorum. :/

Geçelim filme.

Yasemin ve Hakan yetiştirme yurdundan beri birliktedirler,arkadaşlıkları çok derindir. Ama Yasemin gizliden gizliye Hakan'a aşıktır. Hakan gönlünü Merve'ye kaptırınca üçünün de hayatı değişir. Ama sonunda ne olur? Kötü gün gelir. O zaman Hakan aslında ne kadar yanlış bir seçim yaptığını anlar.

Bu çirkiiinnn film özetim için müsaadenizle kendimi asıp geliyorum.

Filmin konusu gerçekten güzel. Az rastlanan bence. Tamam bir aşk üçgeni var,ama olaylar daha derin.Hakan'ın hastalığı var işin içinde.

Huntington -  Genetik bir nörolojik hastalıktır.Hastalığın ilk belirtileri 30-50 yaş arasında gözlemlenir. Hasta bu dönem zarfında çocuk yapmış ise çocuklarına bu hastalığı aktarma riski %50 oranındadır. Hastalık ölümcül olmasa da bu durum hastalığın gelişimine bağlıdır. Hastalığın nedeni Huntington proteinin üretim bozukluğundan dolayı ortaya çıkmaktadır.10-20 yıllık bir dönem arasında yavaş yavaş gelişir ve sonunda kişiyi yürüme, konuşma, düşünme ve mantıktan yoksun bırakır.En belirgin belirtileri kol, bacak, gövde ve yüz kaslarının ani ve istemsiz kasılmasıdır. Belirtiler çoğunlukla duygusal dalgalanmalar, sözlerin ağızda gevelenmesi, sakarlık, depresyon ve sinirlilik ile birlikte oluşur. Hastalığın ilerlemesiyle yutma zorluğu, düzensiz yürüme, denge kaybı, muhakeme gücünün bozulması ve bellek problemleri gibi belirtiler görülür. (Daha fazla bilgi için tıklayın.)

Hakan iyileşmeyeceği bir hastalığa yakalanınca Merve eski hayatini özleme başladı. Ama bence tam tersi olmak zorundaydı.Bu o kadar acı ki.Merve de hasta zaten. Duymuyor. Ama buna rağmen aşık olmayı,sevmeyi,sevdiğinin yanında olmayı hak ettiğini düşünebiliyor.Hakan'ın bunlara hakkı yok mu? Belki de yanlış düşünüyorum. Sonuçta sağırlıkla,Hakan'ın hastalığı bir değil.



Yasemin...Koca yürekli ya,gerçekten. Söyleyecek söz yok. Çok zor bir durum onunki. Ama öyle güçlü bir kadın ki,gerektiğinde sevdiğini mutlu görmek için onun sevdiği kadının gitmemesini bile istiyor. Kendi mutluluğunu,kendi hayatını, "kendi yıllarını" düşünmüyor. Allah herkese böyle bir insan nasip etsin,ne diyelim.

Dram...İzlemem ki ben dram. Tamam,konu harika.Oyuncular da süper.Ama dram. Zaten bu aralar duygusalım.Bi de üstüne böyle bi film,hiç iyi gelmedi.

İnsan böyle filmler izleyince sevdiğinin yanında olmayı daha çok istiyor sanki.Bütün o kararsızlık anları kayboluyor.Tamam diyorsun.Ben de aynısını yaparım diyorsun....Ya da ben öyle dedim,sizi bilmiyorum. :D

Film süper.Ama dram. Bunu da aklınızda tutun.

Bana Adını Sor fragman


You Might Also Like

0 yorumunuz