Bence Güzel

Ali ve Nino film oluyor

12/09/2015


Kurban Sait - Ali ve Nino (Qurban Səid - Əli və Nino)


Uzun zaman önce, neredeyse okul yıllarımda okumuştum Ali ve Nino romanını. Kurban Sait'in 1937'de basılmış kitabı Ali ve Nino. Azeri bir gençle Gürcü kızı Nino'nun aşkını anlatıyor. O zamanlar hayatı ve bu kitapta işleyişini kavrayamayacak kadar küçüktüm. Ama yine de bende silinmesi zor sahneler,anılar ve düşünceler bırakmayı başarmıştı. 

Film olacağını duyunca daha bir mutlu oldum. Okuduğum karakterlerin nasıl göründüklerini görmek her zaman ilgimi çeker. Başrollerinde Adam Bakri, Maria Valverde ve sevdiğim oyuncu Fahreddin Manafovla birlikte Halit Ergenç de yer alıyor. Kadro çok hoşuma gitti. İnşallah proje başarıyla sonuçlanır. 

Kitap hakkında detaylı bilgi için Azerice isterseniz buraya, İngilizce için ise buraya tıklayın. Film hakkında detaylı bilgi burada. :) (Kaynak Vikipedi)

Haberi nereden mi aldım? Azerice ama, işte buradan. :)


You Might Also Like

6 yorumunuz

  1. ya çok istiyorum bunun kitabını okumakk, ama Azerbaycan Türkçesiyle bulup okumak istediğimden okuyamıyorum :/ filmi çıksa da izlesek :) bu arada blogun çok tatlişmiş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azerbaycan türkçesiyle derken yani Azerice mi? :)

      Sil
    2. Öyle diyenler de var tabii. Ama ben kullanmıyorum

      Sil
    3. Evet, Azerbaycan türkçesi daha doğru. Sonuçta hepsi türk diller grubuna ait. İsterseniz Ali ve Nino'nun Azerbaycan türkçesi var bende. PDF olarak paylaşabilirim blogda. :)

      Sil
    4. ay gerçekten mi çok seviniriim :)

      Sil
    5. Paylaştım. Son posta bakabilirsiniz. :)

      Sil