Bence Güzel

Bu aralar ne izledim?

12/30/2015



 Herkese merhaba. Uzun bir ara verdim yine. Farkındayım. :/ Ama napalım artık. Bu aralar da baya bi film izledim. Aslında tek tek yorumlayacaktım. Ama sonra toptan kısa tanıtımlarla paylaşmaya karar verdim. :)



Bakalım bu aralar neler izlemişim. :)





Hem sevimli, hem de tehlikeli bir adamla, daha dünyanın kaç bucak olduğunu bilmeyen bir kızın kovalamacalarla dolu macerası. Müthiş bir film bence. Eğlenceli,yer yer hüzünlü ve sonu harika. İzlenmeli. :)












Ben izledim.Hatta çocukluğum baya baya bu filmle geçti. Ama Can izlememiş. Ben de dedim ki bi kere daha izlemekten bi zarar gelmez. 

Düşünün...Bir oyun oynuyorsunuz ve bir anda kendinizi o oyunun içinde buluyorsunuz. Tek kurtuluş oyunu bitirmek. İzlenmeli. :)














Bunu da uzun zaman önce izlemiştim.Hatta birkaç kez. Ama annemle Aysel ısrar edince dayanamadım, 5 kere daha izledim. :D

Hürmüz birbirinden habersiz 6 kocaya sahiptir ve şimdi 7ciyi de kafese salmaya hazırlanıyor.Ama bakalım evdeki hesap çarşıya uyacak mı? :D

İzlenmeli.









Önce İrem Derici'nin seslendirdiği müziğine aşık olmuştum,sonra da kuzenimle dedik ki hadi izleyelim.İyiydi güzeldi.Fena sayılmazdı. Aceleye gelmiş gibi bir izlenim edinsem de güzeldi. 

Biri kadınlara diğeri erkeklere yol gösteren iki aşk doktoru birbirleriyle anlaşabilecek mi? İkisi de aşktan anladığını iddia ediyor ama.Bakalım... 

İzlense iyi olur. :)







Sanırım yine eskilerden bulup çıkardıklarım vardı birkaç tane ama unuttum. Kuzenimle izleyelim,Aysel'le izleyelim,annem de izlesin diye diye ne izlediğimi unutuyorum sonunda. :D

İyi seyirle. :D


You Might Also Like

0 yorumunuz