Bence Güzel

Nuh: Büyük Tufan - Noah (film yorumu)

2/17/2016




Kabil’in soyundan gelen insanoğlu, yüzyıllardır Yaradan’ın gösterdiği iyilik yolunu terk etmiş, dünyanın tüm güzelliklerini kötü kullanarak yeryüzünü yaşanmaz hale getirmiştir. Nuh’u rüyasında, Yaradan meydana gelecek büyük bir felakete karşı uyarır. Yaradan ondan kocaman bir gemi yapmasını ve yeryüzünde yaşayan hayvanlardan birer çift almasını ister. Ailesinin de kurtuluşu için bu gemiyi yapmak şart olmuştur. Büyük tufanın yaklaşmakta olduğunu duyan insanlarda gemiden kendilerine yer bulabilmek için Nuh’a karşı savaşacaklardır.






Can'la izlediğimiz bir film daha. :)

Biliyorum,bu aralara pek bloga uğradığım yok. Bir mim beni bekliyor orada köşelerde bir yerde,yığınla klip birikti, diziler var izlediğim,ama bu aralar bi tembellik çöktü üstüme. :/

Ama bugünkü konumuz film. :)

Filmimizin adı Nuh: Büyük Tufan. Can'la aslında Doctor Who izleyecektik,ama o bu filmi izlemeyi teklif edince zaten galasına göz attığım ve uzun zamandır izlemek istediğim filmi kaçırmak istemedim. :)

Nuh : Büyük Tufan bildiğiniz gibi bir efsane. Nuh ona gelen vahiy ile bir gemi yapar ve her hayvandan bir çift olmakla oraya toplar. Dünya sular altında kalınca da bir tek bu gemidekiler sağ kalır ve dünyadaki soylarını devam ettirirler. Filmde bu efsanenin detaylarına iniyor ve olayı daha derinden inceleme şansı buluyoruz. Ama sonuçta bu bir belgesel değil ve efsaneye tamı tamına uyması da söz konusu değil.

Film konu itibarile çok güçlü. Ama bazı tutarsızlıklar ve fazla detay vardı bence. Yani tabi ki film çekilecekse her detaya inilir,hikaye allanır pullanır ve ortaya efsaneden daha ileri bir iş çıkar. Ama izlediğim filme kendimi bir an o kadar kaptırdım ki, olayı,o efsaneyi tamamen unuttum. Aslında bu güzel bişey. Her filmde olması gereken bir özellik. Ama bilmiyorum. Efsaneyi orada o anda unutmam gerekir miydi,emin değilim.

Yani kısaca,film iyi olsa da, o büyük efsaneyle örtüşmeyen çok fazla nokta vardı.

Görsel olarak da tatmin ediciydi. Yapay bulabileceğim hiçbir detay yoktu neredeyse. Efektler yerinde ve göz dolduruyordu.

Nuh'un ikizlerle ilgili sahnesi (spoileeers) beni çok duygulandırdı. Bir an onlara gerçekten bişey yapacak sandım. (more more spoileeers).

Nuh hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayın. :)

İzlenmeli mi? Evet,bence kesinlikle. :)

Nuh: Büyük Tufan fragman

You Might Also Like

2 yorumunuz