Bence Güzel

Uzay oyunları (Ender's Game)

8/10/2016



Yönetmenliğini Gavin Hood’in yaptığı film, Orson Scott Card’ın efsaneleşmiş bilim kurgu romanından uyarlanmıştır.
Düşman bir uzaylı topluluğu dünyaya saldırmaya gelecektir. Donanma komutanı olan Mazer Rackham, onlarla kahramanca mücadele eder. Askeriyenin eğittiği genç askerlerin arasından çok zeki olan Ender Wiggin’in birliğe katılması istenir. Kısa bir süre sonra başarrılı Ender, Kumanda Okulunda yükselir. Mazer Rackham IF isimli özel bir ordu kurar, bu savaşcı gençlere dünyayı kurtarmak için buggerlara karşı savaşmalarını öğretecektir.








Yeni bir filmle geldim. Ama bu sefer tanıtım değil. İzledim de geldim. 5 aydır bişey paylaşmadım ama, boş oturmadım tabii. Can'la film ve dizi izledik bol bol. Yorumlarını da ara ara böyle yayımlayacağım. Ama eskisi gibi kocaman,ayrıntılı bir yorum yapmamayı düşünüyorum artık. O hem sizi hem de beni yoruyordu. Küçük, sade ve anlaşılır yorumlar bekliyor artık sizleri. :)

Neyse...Film...Evet. Uzay Oyunları. Dünyayı uzaylılardan kurtarmak için eğitilen ve aslında sonradan tamamen farklı bir durumla karşı karşıya kalan Ender isimli çocuktan bahsediyor. Özel bir okulda eğitim gören Ender'in bir süre sonra diğerlerinden farklı olduğu anlaşılıyor ve olaylar böyle başlıyor.

Bilim kurgu severleri için izlemesi gereken filmlerden. Özellikle çocukları bilim kurgu ve fantastik filmlere adapte etmek istiyorsanız mutlaka izletin.

Hem izleyeli baya zaman olduğu için, hem de izleme kararımız ani olduğu için pek ayrıntıya girmeye gerek görmüyorum. Genel olarak yeterli bir filmdi. Efektler gerçekten şahaneydi. İnsana gerçeklik hissini hiç kaybetmeden izleme şansı veriyor. Kendinizi kaptırarak izleyebiliyorsunuz, ki bence bu filmde,dizide ve kitapta olması gereken birşey.

Oyuncuları daha önce herhangi bir filmde görmemiştim. Ama Uzay Oyunları sayesinde aklımda kaldılar. Özellikle başrol oyuncu çok iyiydi. Küçük yaşta olmasına rağmen özel çekim alanına sahip olduğunu inkar edemeyiz.

İzlenmeli mi? Evet. :)

Uzay oyunları (Ender's Game) fragman

You Might Also Like

0 yorumunuz