Bence Güzel

Kocan Kadar Konuş 2 Diriliş (film yorumu)

10/30/2016



Film izleyemiyorum bu aralar öyle sık sık. Malum, iş güç. Ama Kocan Kadar Konuş 2'yi taa çıktığı günden beridir merakla bekliyorum. İlki yarım kalmıştı.Baya heyecanlı yerinde. Önce kitabını okudum, sonra filmini izledim. Kitaptan uyarlanan film ve dizileri hep öyle yaparım. Size de tavsiye ederim.


Filmin konusu evde kalmış kızımız Efsun'un lise aşkı Sinan'la ve baş belası ailesiyle olan durumu. Bildiğiniz gibi asansörde Efsun'un Sinan'a evlenme teklif ettiği yerde kalmıştık. Şimdi aynen ordan devam. Asansörün teli kopunca Efsun'la Sinan gözlerini hastanede açıyor ve olaylar bundan sonra daha da garip bir hal alıyor. Herşey hızla gelişiyor. Aileler tanışıyor falan derken bi de bakıyoruz ki Efsun hiç hayal etmediği bir durumla karşı karşıya. Bakalım nasıl kurtulacak. 

Baş rollerde yine Ezgi Mola ve Murat Yıldırım var. Ezgi Mola zaten sevdiğim bir oyuncu. Onu Tolga Çevik'le Arkadaşım Hoşgeldin'de baya severek izlemiştim. Oyunculuğu gerçekten iyi.  Murat Yıldırım'ı da bi sürü farklı projelerde izleme şansım oldu. 

Aslında Kitap ve filmde ikisinde de sevdiğim ve sevmediğim yanlar oldu. İlk önce şunu söyleyeyim, yazarımız sonları pek beceremiyor. Hep ucunu açık bırakıyor bazı şeylerin. 

Kitapta okuduğum tüm replikleri aynen ekranda duymak insana ayrı bi keyif veriyor. Çok değişik bir durum. Efsun'un filmde kullandığı replikler kitapta onun düşünceleri,bizimle olan konuşmaları. 

Film güzeldi. Kitapta olmayan bi sürü detay ve sahneler de vardı. İzlenir yani. :)

Kocan Kadar Konuş 2 Diriliş fragman


You Might Also Like

0 yorumunuz